Pata porisee
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fanituotteet

3 posters

Siirry alas

Fanituotteet Empty Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Levollinen Su 24 Elo - 9:30:54

Ensinnäkin toivottavasti menee oikeaan paikkaan, heitin noppaa tämän ja Kannattajakulttuurin välillä. Keskustelua Ässien fanituotteista, mitä mieltä niiden laadusta tahi hinnoittelusta?

Mielestäni Ässät on mennyt fanituotteiden osalta sieltä missä aita on matalin, ja yleinen fiilis joka myyntitouhusta välittyy on puuhastelu. Useimmat päälle puettavista tuotteista on yksinkertaisesti niin rumia ja halvimmista materiaaleista valmistettu, että en edes tiedä kenelle ne on suunnattu. Itse ostaisin mielelläni fanikrääsää kaappiini kunhan ne olisivat tyylikkään hillittyjä ja hyvälaatuisia.

Lisäksi verkkokaupassa on edelleen myynnissä Hagman-paita 20€.

Levollinen

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 23.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanituotteet Empty Vs: Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Riku Su 24 Elo - 13:18:55

Laatu on ollut tosi surkeeta aiemmin mutta nyt parina viime vuotena on alkanut mennä parempaan suuntaan. Ikään kuin työkalut olisivat uudet mutta ideat loistavat vielä poissaololllaan. Uusi saunatakki oli komia ja t-paidat ihan jees. Ajatus on luonnollisesti että osta halvalla ja myy kalliilla. Nuo fani t-paidat maksavat muutaman euron tehdä ja niitä myydään 25-29€. Olisi ehkä ihan hyvä käyttää muutakin kuin sitä Vannersia. Esimerkiksi pikkusälä kuten sytkärit, pinssit, avaimenperät yms puuttuu. Niitä sai ennen kun Seripa teki niitä mutta nyt on melkein vaan tekstiilejä. Siinäkin on parantamisen varaa.

Bisnes on kuitenkin kannattavaa. Ihmiset ostaa tuota b-kamaakin kun eivät logolla muuta saa.
Riku
Riku

Viestien lukumäärä : 161
Join date : 18.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanituotteet Empty Vs: Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Levollinen Ke 3 Syys - 0:30:15

Fanituotteet %C3%A4ss%C3%A4paita

Levollinen

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 23.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanituotteet Empty Vs: Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Riku Ma 2 Helmi - 11:42:17

Karhujen logolla on tehty aika paljon hupparia ja pipoa. Hyvän laatuisiahan ne ovat mutta mun silmään kyllä paistaa aika hyvin se Tapparan väritys. Seuraa ei ole ollut vuosikymmeniin ja noin voimakkaasti tuotteistetaan. Perinteitä vaalitaan Ässissä hienosti mutta ihan selvää Tapparan kamaa. Itse en pystyisi pitämään sinioransseja fanikamoja päällä vaikka olis kuinka porilaista historiaa. Onkohan ne myyny hyvin?
Riku
Riku

Viestien lukumäärä : 161
Join date : 18.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanituotteet Empty Vs: Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Patajokeri Ti 3 Helmi - 12:08:32

Riku kirjoitti:Karhujen logolla on tehty aika paljon hupparia ja pipoa. Hyvän laatuisiahan ne ovat mutta mun silmään kyllä paistaa aika hyvin se Tapparan väritys. Seuraa ei ole ollut vuosikymmeniin ja noin voimakkaasti tuotteistetaan. Perinteitä vaalitaan Ässissä hienosti mutta ihan selvää Tapparan kamaa. Itse en pystyisi pitämään sinioransseja fanikamoja päällä vaikka olis kuinka porilaista historiaa. Onkohan ne myyny hyvin?

Paha sanoo, mutta toimitukset on taas taattua Ässä-laatua.

Tapaus 1: tilaus kokoa M, saapuu (helvetin) myöhässä, kokoa XL.
Tapaus 2: 1 kpl tilattu, 2 tulee, bonuksena Metsähallituksen mustekynä

Ja nää kaks on ainoot, jotka sen tuttavapiiristä on tilanneet.

Patajokeri

Viestien lukumäärä : 60
Join date : 28.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanituotteet Empty Vs: Fanituotteet

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa